Οι οδηγοί έμειναν απόλυτα ευχαριστημένοι, τόσο από τη χάραξη της πίστας, η οποία θύμιζε περισσότερο ειδική διαδρομή ράλλυ, όσο και από την όλη διοργάνωση.
Από τα 4 περάσματα που πραγματοποίησαν οι 52 τελικά εκκινούντες, προσμέτρησαν τα 3 ταχύτερα, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον μέχρι τέλους.
Όσον αφορά
το TRC, θεσμό που απευθύνεται σε αυτοκίνητα και ελληνικές αγωνιστικές χωμάτινες
φόρμουλες, στην κορυφαία κατηγορία των 2000+ κυβικών, έλαμψε το αστέρι του νεαρού «Παναγιώτη
Ρουστέμη».
Ο 20χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo X πέτυχε την καλύτερη
επίδοση και στα τέσσερα σκέλη και είχε ωραία κόντρα με τον Λευτέρη Αλυγιζάκη
(Mitsubishi Lancer Evo IX), μέχρι τα μέσα του αγώνα, καθώς αρχικά μία έξοδος,
και εν συνεχεία ένα σπασμένο ημιαξόνιο δεν επέτρεψαν στον Κρητικό οδηγό να
παλέψει για τη νίκη.
Με αυτή του την επίδοση, ο «Παναγιώτης Ρουστέμης» πέρασε
στην κορυφή της βαθμολογίας.
Σαφώς βελτιωμένος ο Γιώργος Βασιλάκης τερμάτισε
στη δεύτερη θέση, δείχνοντας να εξοικειώνεται σιγά σιγά με το Ford Fiesta R5
και αναμένεται να είναι πιο ανταγωνιστικός στη συνέχεια του θεσμού. Το βάθρο
συμπλήρωσε ο Στέφανος Θεοχαρόπουλος (Mitsubishi Lancer Evo IX) που υπέκυψε στην
πίεση του Βασιλάκη στο τελευταίο σκέλος και υποχώρησε τρίτος.
Στα 2000
κυβικά, ο Χάρης Μανουσαρίδης (Ford Escort RS 2000) συνδύασε το τερπνόν μετά του
ωφελίμου, επικρατώντας στην κατηγορία και προσφέροντας θέαμα, αφήνοντας πίσω
του τον Σπύρο Χαρμαντά (Ford Escort RS 2000) και τον Γιάννη Ραγκούση με ίδιο
αυτοκίνητο. Στα 1600 κυβικά, ο Καλαματιανός Κωνσταντίνος Μαχαίρας δεν
δυσκολεύτηκε σε καμία περίπτωση να επικρατήσει με το Citroen Saxo VTS,
ξεφεύγοντας με αυτό τον τρόπο στη βαθμολογία του επάθλου.
Ο νικητής στο
Σπαθοβούνι, Ιωάννης Καββαδίας (Peugeot 206 XS) τερμάτισε δεύτερος, με τον
Παναγιώτη Σταθόπουλο (Volkswagen Polo GTi) να ολοκληρώνει τρίτος.
Στη μικρή
κατηγορία των 1400 κυβικών, ο 32χρονος Νίκος Κωτσαδάμ (Toyota Starlet EP 91)
ήταν ο ταχύτερος, αφήνοντας πίσω του τον Ηρακλή Ζήκα με ίδιο αυτοκίνητο και
τρίτο τον Μιχάλη Νομικό (Toyota Starlet KP60). Στην κατηγορία των 4x4, ο … «φρέσκος»
από τη συμμετοχή του στο Baja Troia, Πέτρος Σιούτης, ήταν ταχύτατος με το
δύστροπο Mitsubishi Pajero, επικρατώντας του Φώτη Κουτσουμπού με Toyota Land
Cruiser.
Στις
αγωνιστικές χωμάτινες φόρμουλες, από έντονο συναγωνισμό σημαδεύτηκε η μάχη στα
750 κυβικά, με το Νίκο Αθηναίο (Speedcar Xtrem) να είναι ο τελικός νικητής και
να αφήνει πίσω του τον Χαράλαμπο Γαζετά επίσης με Speedcar Xtrem. Ο Αθηναίος
προσπέρασε τον συναθλητή του στη βαθμολογία και όπως καταλαβαίνετε οι δύο
τελευταίοι αγώνες του EKO Racing Dirt Games αναμένονται με μεγάλο ενδιαφέρον.
Μια ανάσα από το δεύτερο σκαλί του βάθρου βρέθηκε ο εν τέλει τρίτος Μιχάλης
Τακιδέλης που ολοκλήρωσε το 1-2-3 για την Speedcar.
Στα 600
κυβικά, ο συνήθης ύποπτος Γιάννης Χεκιμιάν (Speedcar Xtrem) σημείωσε τη δεύτερή
του φετινή νίκη οδηγώντας αλάνθαστα και στα τέσσερα σκέλη του αγώνα. Αν και δεν
κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, ο Γιώργος Ζυμαρίδης (SR Kartcross)
τερμάτισε δεύτερος και παρέμεινε στην κορυφή της κατάταξης στο θεσμό, βάζοντας
πλώρη για το δεύτερο συνεχή τίτλο στην κατηγορία.
Για πρώτη φορά στο βάθρο
ανέβηκε ο Στέφανος Καμιτσάκης γιορτάζοντας έτσι με τον καλύτερο τρόπο τα
γενέθλιά του στην πρώτη του εμφάνιση με το Kamikaz 2. Τον ακολούθησε ο
«Παναγιώτης Ρουστέμης» με Semog Trophy, ο οποίος τερμάτισε εμπρός από τον
Παναγιώτη Καϊτατζή (Kamikaz 2) που ταλαιπωρήθηκε από κλατάρισμα και δεν μπόρεσε
να παλέψει για κάτι καλύτερο. Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσε ο περσινός κυπελλούχος
της Open, Νώντας Καρανικόλας που ταλανίστηκε από προβλήματα με τον κινητήρα του
La Base RX-01, αλλά και από κλατάρισμα.
Αξίζει να σημειωθεί, πάντως πως στο
τελευταίο σκέλος πέτυχε την καλύτερη επίδοση της ημέρας, κερδίζοντας
δικαιωματικά το «Flat Out Trophy».
Τον αγώνα
διοργάνωσε το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ), με την
πολύτιμη βοήθεια της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδος, της Περιφερειακής Ενότητας
Ευβοίας, του Δήμου Χαλκιδέων και του Δημοτικού Οργανισμού Άθλησης Πολιτισμού
Περιβάλλοντος Χαλκίδας (Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ.). Αρωγός της προσπάθειας ήταν και το
MyKteo Όμιλος Θαλάσση.
Το επόμενο
ραντεβού του Timed Rally Challenge είναι στις 2 Δεκεμβρίου στο Διαδρόμιο, ενώ η
συνέχεια του EKO Racing Dirt Games θα δοθεί στις 18 Νοεμβρίου στον Ιππόδρομο
Αθηνών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.