ΣΥΝΕΒΗ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΣΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΑ.ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ!!

Συνέβη πριν από περίπου 2 ώρες στην Χαλκίδα και έκανε την παρακάτω ανάρτηση στο Facebook η κόρη της παθούσης:

''Την προσοχη σας παρακαλω και αυτο που θα σας αναφερω εγινε πριν δυο ωρες στην περιοχη της Χαλκίδας...
Ενα μαυρο αυτοκινητο με νεαρο ζευγάρι πλησιάζει στο δρομο την μητερα μου σταματαει . την χαιρεταει φιλικά σαν να την γνωριζει και ρωταει τι κανουν τα παιδια ...στη πορεια της λενε να την πανε λιγο ποιο πανω .που πηγαιναν....και λογο που εχει σπασει το χερι της... μπήκε στο αυτοκινητο..Τα παιδια λεει σπιτι ειναι???Η Κατερινα δουλευει.λεει η μητέρα μου..οκ και πηρε τηλ ...ντε και καλα εμενα...αυτος.. να μου πει οτι εχει την επιταγη ετοιμη με τα 8.500 ευρω..αλλα θελει 850 για τα παραβολα...και να τα παρει απο την .μητερα μου...Εγω δεν εχω χρηματα ειπε η μητερα μου..κανονιστε το με την Κατερινα....και κατέβηκε απο το αμαξι...
Ευτυχως που δεν εγινε κατι κακο ...και φυσικα το αντιλήφθηκε...οτι ειναι κατι στημένο..ομως αυτο πρεπει να το μαθουν ολοι γιατι υπαρχουν πολλοι που δεν σταθηκαν τυχεροι και εχασαν τα χρήματά τους. .Τα κρουσματα αυτα... χειροτερευουν και. το θράσος τους δεν εχει όρια..''

1 σχόλιο:

  1. ναι πρεπει να το μαθουν ολοι. δυστυχως πριν μια εβδομαδα περασαν απο τη λαρισα με αντιτιμο 1260 ευρω που η μητερα μου περασε δυσκολη ζωη για να καταφερει τωρα να εχει μια πενυχρι συνταξη. ετυχε να εχει σπιτι αυτα τα χρηματα τα τελευταια της. ακριβως κατα τον ιδιο τροπο τη βαλανε στο αυτοκινητο κουρασμενη οπως ητανε και πιστευοντας οτι ειναι καλοι ανθρωποι τη σημερινη εποχη. η ξανθια αδυνατη κοπελα την ανεβασε μεχρι και το σπιτι επανω αφου προηγουμενος δηθεν μιλουσε μαζι μας στο τηλεφωνο. ο καλος μελαχρινος γεματος ομορφος ανδρας εμεινε στο αυτοκινητο κατω. καλη τους ωρα που τη γυρισαν στο σπιτι χαλαλι τους αρκει να ειναι μεχρι εδω. κριμα ομως που επιτρεπει το κρατος μας να αυξανονται τα κρουσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Εργασίες συντήρησης στα γήπεδα

Στα πλαίσια της ποιοτικής και ασφαλούς   λειτουργίας των Δημοτικών Γηπέδων Ποδοσφαίρου με συνθετικό χλοοτάπητα , συνεργεία του ΔΟΑΠΠΕΧ ολ...